CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 9, 2013

          Ahad                       02.06.2013.                 03.00minit ptg..

                    …AKU PERLU SEDAR…

Memang benar aku patut belajar berdikari. Aku dah banyak menyusahkan ezwan shahreen. Dia dah banyak berkorbn untuk aku kini dah tiba masanya aku perlu belajaar untk melakukan semua perkara sendiri. Tanpa memerlukan bantuan orang especially dia..walaupun kadang aku suka sangat bila orang layan aku macam mana family aku layan aku.. tapii..itu dgn family.. mungkin perangai aku dekat family terbawak-bawak sampai sini..hmmm..tapi..  aku kena sedar. aku taknak dia cakap aku mengada-gada, manja lebih2 lagi.. ckuplar sekali dia dah cakap mcm tu. aku tak nak dia ckp lagi buat kedua kali.. aku lupa. Aku alpa. Dengan abg dan family aku boleh lar aku mengada-gada, manja lebih-lebih..tapi bukan dengan orang sekeliling.. aku kena sedar  tak semua orang suka dengan perangai aku.. dia pun tentu menyampah dengan aku.. takpelah..aku tak salahkan dia pun.. malah aku yang bersalah.. sekarang rasanya aku patut jadi perangai hafiz..ikut rentaak dia.. supaya segala2nya buat sendiri..  straight.. yup, aku perlu buat macam tu… adakalanya sikap hafiz amat menyakitkan hati. Selalu buat taktaw dengan aku. Bila perlu baru cari.. bila tak perlu tinggalkan aku sendiri.. tak mengapalah.. hafiz pun dah takde ngn aku.. and thanks jugak kepada ezwan kerana tak jemu-jemu dan bertahan dengan perangai aku..aku bersalah.. cukupllah kalam dia sekali dia keluarrkan untuk aku. Aku akan cuba buat satu-satu benda  tu sendiri.. aku kena belajar..  tak semestynya ezwan akan selalu ada dengan aku.. lambat laun dia akan tinggalkan aku sendiri jugak.. tahun depan.. aku sendiri jugak.. hmm.. sorry ezwan sebab dah buat you susah sebab i.. lepas nie orang akan cuba buat semua benda sendiri.. dh takknak menyusahkan you dan hidup you lagi. L im sorryyy.. L


 * Jangan susah-susahkan diri you sebab Siti Norhasmah Omar lagi ye Ezwan Shahreen.. thanks..

                                                                                                           Norasmah Omar..

0 ulasan: