CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 9, 2013

04.06.2013                         selasa..                             11.05minit malam..

Dia masih lagi berdiam diri dengan aku.. kenapa dia jadi macam nie? Tadi aku call dia.. sebab aku marah dia sebab lappy calaar.. aku sebenarnya takde niat nak marah dia sangaat-sangat. Aku Cuma geram sebab dia tk bagitahu aku yang lappy calarr.. aku sedih sangat. Yelar.. lappy dari abah untuk aku L tapi tak bermakna aku salahkan diaa 100%, salah aku jugak sebab  mungkin akku dah banyak menyusahkan dia. Aku suruh dia jaga lappy.. mungkin salah aku jugak.. aku banyak menyusahkan hidup diaa.. aku banyak sakitkan hati dia.. hari nie dia diamkan diri , aku rasa takut sangat. Diaa tak bercakaap dengan aku laangssung.. aku dah rasa takut dan sedih sangaat-sangat.. takut dia jadi macam hafiz.. dulu hafiz pun macam tu dengan aku.. diamkan diri dengan aku.. aku tak nak YB jadi mcm tu jugak.. aku takut sangat.. takut diaa diamkan diri seumpama dia nak tinggalkan aku.. L ia terlalu sakit sangat-sangat  Ya Allah.. aku taknaak rasa kesakitan macam dulu lagi buat kali kedua L


                                                                                                                Norasmah Omar…

0 ulasan: