CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 9, 2013

Ahad            01.00 minit pagi         09.06.2013..

Hari nie 9/6/2013. Dh genap lar 8 bulan aku dengan hafiz putus. Aku benci tarikh nie.  L setiap kali tarikh 9,10,19 tentu aku rasa sedih sangat-sangat. Macam mana aku nak mengusir  kesedihan nie Ya Rabb ? L kenapa kesedihan aku pasal diri dia tak pernah pudar dan padam? L aku benci tarikh tu semua. Trikh tu amat menyakitkan hati, jiwa dan perasaan aku L 19.4.2010 adalah tarikh aku couple dengan dia.. 10.9.2010 adalah trikh aku dan si dia mula mencipta nama FIZAS. Dan 9.10.2012 adalah tarikh terakhir aku declare dengan dia. Tengok tarih tu semuanya berkenaan dengan 10 dan 9 kan? Yea.. disbabkan ada kenangan pahit tu lar yang menyebabkan aku benci sangat tarikh tu.. sebagaimana aku amat membenci diri Alminnour Hafiz. Sebegitulah aku membenci tarikh-tarikh tu semua.. setiap kali tarikh tu.. aku merasakan macam ada seketul batu besar yang menghempap hidup dan diri aku.. :’( Ya Rabb. Kenapa kau hadirkan dia dalam hidupku sebelum nie? Kenapa satu ketika dulu hafiz yang hadir dalam hidup aku? Bukan Ezwan Shahreen? Disebabkan aku terlalu menyayangi Hafiz lar aku percayakan dia sangat-sangat dulu.. tapi akhirnya? Apa yang dia buat dekat aku? Dia tinggalkan aku begitu saja.. dengan begitu mudah tanpa fikir perasaan aku.. :’( maafkan Aku Ya Rabb.. sehingga kini aku masih lagi tak dapat nak maafkan setiap perbuatan hafiz terhadap diri aku.. :’( aku tahu ia berdosa menympan dendam ataupun membenci oranng… L tapi aku tak mampu ya Rabb.. parut luka di hati aku ini masih lagi tak dapat memaafkan setiap perbuatan dn kesalahan dia terhdp diri aku.. L bukan aku sengaja nak benci dia.. tapi dia yg buat bagi aku benci diri dia.. malah kini teramat membenci diri dia.. L tolong lar Ya Rabb. Jangan benarkan dia hadir balik dalam hidup aku.. jika dia masih ingin kembali kepada ku.. tolong jauhkan benda tu ya rabb.. bagilar kebahgiaan yang lain dalam hidup dia selain diri aku.. aku tak boleh nak menerima diri dia lagi.. disebabkan dia masa depan dan hidup aku hampir musnah.. !!!!! L aku bneci dia Ya rabb..!!! aku benci diaa.. !!!!!!! :’( gantikan lah kesedihan aku nie dengan sebaik-baik kegembiraan dariMU ya tuhan.. aku dah tak mampu menangung kesedihan.kedukaan dan keperitan dalam hidup aku lagi.. :’(  ckuplar tahun lepas selama 2 bulan aku menangung kesedihan dan keperitan apabila masih bersama dia.. dan cukuplar selepas 2 bulan tu selama 3 bulan pulak aku merana disebabkan kehilangan diri dia.. :’( .. aku dah tak mampu lagi ya Rabbi :’( dan janganlar bagii aku kehilangan Ezwan Shahreen pulakk :’( kerana ia teramat sakit bila kehilangan orang yang kita sayang :’(
Dear Ezwan Shahreen,
           Saya harap awak tak akan jadi seperti hafiz. L dia yang meyebabkan keprcayaan saya hilang terhadap orang. Saya harap awak mampu kembalikan kepercayaan saya terhadap orang.. especially awak L saya bukan  cakap saya tak percayakan awak.. tapi tentu awak faham kenapa saya tak boeh percayakan awak malah orang lain 100%. Semuanya disebabkan satu benda. iaitu TRAUMA. Maafkan saya. Saya yakin awak mampu balikkan kepercayaan saya tu. saya akan tunggu daya usaha awak tu untuk saya. Untuk buktikan yang awak benar-benar  jujur dan ikkhlas terhadap saya, yang awak akan buktikan kasih sayang awak hanya untuk saya… saya akan tunggu usaha awak tu untuk awak buktikan dihadapan mata saya.. saya yakin awak mampu buat benda tu.. mampu kembalikan 100% kepercayaan saya tu.. L Saya sayangkan awak. Terima kasih sebab hadir dalam hidup saya dan terima kasih ebab sudi menjadi penganti diri insan yang pernah saya sayang satu ketika dulu.. dan kini.. saya benci.. teramat benci terhadap diri dia.. saya harap awak jauh lebih sempurna dan jauh lebih baik dari dia untuk saya… terima kasih Ezwan.. sayang awak sangat :’( biarlah kasih sayang saya terhadp awak , awak tak tahu.. tapi biarlah hanya TUHAN yang maha mengetahui..

                                                                                                                               Norasmah  Omar..

0 ulasan: