CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 9, 2013

Jumaat                   07.06.2013                     10.40 minit malam.


Semalam 06.06.2013. semalam hari outing. Sempena cuti israk mikraj. So, aku keluar outing untuk makan . keluar dengan sapa? Sudah tentu larr dgn orang yang aku sayang..tpi.. saat aku keluar dengan dia.. smpai dii kedai makan.. entah kenapa aku terasa nak tengok fone dia.. bila aku check.. aku dapati ada call keluar/masuk. Aku sedih sbb orang tu adalah EX dia yg bernama NANA.. ternyataa dia masih lagi berhubung dengn ex gurl dia..sedangkan aku? Bagaimana dengan aku?  Sepanjang aku hampir 5 bulan dengn Ezwan Shahreen. Aku tak pernah terlintas pun nak berhubung dengan ex aku yang bernama hafiz.. tapi dia? Dia sanggup lakukan benda tu dekat aku. Jikalau aku buat macam tu? pantas dia marah, pantas diaa melenting dan buat muka dekat aku.. tapi diia? Takpe pulak kan? L aku sedih sangat.. dia cakap dia tak akan buat sesuatu benda yang aku tak suka.. tapi?? Dia berhubung dengan ex dia L aku terasa hati sangat-sangat. Hanya Allah je yang Maha mengetahui apa yang aku rasa ketika tu..aku rasa hati aku dh susah nak percayakan orang lagi.. knapa dia sanggup buat macam tu.. diia naak jadi macam hafiz ke? L sampai hati diia. Time ada kat kedai makan tu aku tahan je airmata nie daripada mengalir di hadaapan dia dan membe-membe yang lain. Sebab aku taknak dia dan yang lain fikir aku nie seorang yang lemah.. walaupun hakikatnya aku memang seorang yang lemah L takpelaahh. biarlar diaa buat apa yang diaa suka. Aku tak mampu nak haalang.. lagi pulak aku bukan siapaa-siapa buat diri dia.. aku takde hak untuk tentukan kehidupan dia..kalaw ada jodoh tak kemana. Kalaw aku jadi tak percayakan dia pun.. dia yang mintak benda nie jadi.. dia yang nak benda nie berlaku.. takpelahh.. biarlah dia bahagia dengn pilihan dia.. janji aaku tak buat sebagaimanaa dia buat aku. Janji aku tak berhubung dengan hafiz.. sorry Ezwan Shahreen sebab saya dah pun menganggu hidup awak sepanjang saya berada dekat negeri orang nie.. L


                                                                               Norasmah Omar…

0 ulasan: