CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 9, 2013

Ahad.                   02/06/2013            02.39 minit ptg.


Kadang kala telatah dia sungguh mecuit hati aku.. dia slalu bagi aku tersennyum.. semalam adalah hari yang paling bahagia buat aku.. dia slalu bg aku gelak bila aku bersama dengan dia. Dan aku pulak. Slalu cari pasal ngn dia.. aku gigit dia lar, aku tumbuk dia la. Tampaq dia laa. Tapi dia still tak melawan. Tak melenting. Still sabar dengan aku. Kalaw si hafiz. Rasanya aku dah makan penampaq. Tak pun aku dah kena tengking.. tapi diaaa..diaaa tak.. ezwan tak macam tu.. dia still lagi booleh senyum dekat aku walaupun aku dah kasar dengan dia.. hmm. Semalam dia jatuh.. aku sedih sangat..tapi diluar fizkal aku gelakkan dia.. yelar.. belum sempat aku nak bgtaw dia yg air pancut kat dataran ttu lincin. dia Dh p terpacak neik atass tu. Mana tak jatuh.kan dah jatuh macam nangka busuk !. tapi busuk2 dia pun aku sayang. Pendek-pendek dia pun aku tetap sayang dia.. tapi dia? Dia sayang aku ke? Aku tak berniat nak gelakkan dia. Cuma aku tergelakk ja. Yelar dia jatuh sebijik macam nak berkung fu ja kat atas tu. :D tap sebenarnya jauh disudut aty aku time dia duduk sebelah aku tu aku sedih.. aku tahu dia sakit. Ish.kenapa lar jahat sgt time tu p gelakkan dia.. maafkan orang YB L org tak sengaja nak gelakkan you L org dah buat you tterasa hati. Maafkan ooranggg L

0 ulasan: