CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 9, 2013

JUMAAT                     31.05.2013                        5.30 PAGI..


      Ya Allah.. aku rindu sgt2 dkat dia.. L payah sungguh aku nk tido. Mata taknak lelap. Jadi aku amek keputusan dgr lagu. Sampai lar sekarang. Aku sedih ya allah.. nie lar yang paling aku takut sekalli apabila mula bercinta buat kalli kedua.. :’( adaakah dia benar2 ingin tinggalkan aku?? Jika benar. Aku tak mampu berbuat apa2.. aku harus redha utk terima segala keputsan dia utk kebahagiaan hidup dia.. :’( aku sedar.. aku x mampu utk membahagiakan diri dia.. xpelahh.. mungkinn tuhan nak duga aku lagii.. kemungkinan ALLAH nakk uji aku lagi sebagaimaa Allah pernah uji aku kehilangan Alminnour Hafiz satu ketika dulu.. L aku kena terima andaikan ezwan nak buat perkara yang sama sebagaimana hafiz buat dekat aku dulu.. L

Kuatkan diri. Kuatkan hati Siti Norhasmah Omar.. kamu dah besar..jangan nagis lagii !! :’(
 
                                                                                                                                            Norasmah Omar..



                                                                                                                                                                

0 ulasan: