CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 9, 2013

        Khamis                 30.05.2013                        12.20minit  pagi.


                                                       


 Memang benar ayat di atas.. Mnjadi cinta Pertama kepada seseorang adalah satu yang hebat, tetapi menjadi cinta Terakhir adalah jauh lebih sempurna..tetapi.. cinta terakhir itu ttak semestinya akan kekal selamanya.. dah nak dekat pukul 12.30 pagi..mata masih lagi tak dpat nak lelap.. semuanya disebabkan terfikir orang yg aku dah mula sayang dan aku dah mula terima dlm diri dn hidup aku utk meengantikan org yg pernah meenyakitkan hati aku satu ketika dulu… sejujurnya.. aku sayangkan dia.. aku sayanng sangaat pada dirinya.. baru kini aku sedar yang sebenarnya aku tak mampu untuk kehilangan dirinya.. walaupun dia adalah cintaa dan orang kedua yang berkawan dengan aku.. taapi.. aku dah gagal.. aku gagal utk mnjadi yg terbaiik buat diri ezwan shahreen…
Hari nie.. dia tunjukkan lagi kasih sayang dia pada diri aku.. dia bagi aku Nasi lemak.. frst aku xtaw..dia call suruh turun.. aku tnya nak buat apa..dah lar time tu mata dah lali…then dia ckp turun lar  dia ckp nak bg something.. aku taknak turun..diia ckp no excuse.turun jumpa dia. Aku pun dgn mata dah lali..siap2 pakai tdung pegilar turun jumpa diaa.. kalaw tak turun nanty dia marah.. dah lar akku takut kalaw orang marah2 aku nie.. hmm..turun2..how sweet time tu muka dia.. terpegun aku tengok bila dia buat muka ‘’cute’’ dia tu.. tu yang buat aku makin sayang kat dia tu… aku pun amek lar nasi lemak  yg dia bagi tu.. aku dah tolak..tapi dia tetap paksa.. muka dia pun mcm penuh penghrapan je agar aku amek nasi tu.. aku pun amek nasi tu.. aku makan.. tapi tak boleh abeskan sebab time tu ulu hati dan perut dah mula sakit.. sebab pedas..aku mana llar boleh mkn pedas sgt.. tapi aku makan jgak demi diaa.. tapi..sayangnyaa.. L ary nie dia ckp aku dah buat bg dia jelees. Aku tertanya-tanya benda apa yang aku buat dekat dia sampai diaa moody dgn aku.. bila tany jawwapan dia nty diaa bgtaw dlm msg..aku tunggu jwpan dari dia.. tapi dia xbgtaw pun… L masa dia balik doorm aku tgk dia jalan dgn keadaan moody dan sedih..tiime tu hanyya tuhan saja yang taw apaa perasaan aaku. Mcm nak ngis je biila tgk dia berkeadaan mcm tu.. smpai malam. Time dia bg lappy, dia masih lagi keadaan yang sama… dia dlm keadaan yang sedih dan moody.. aku jadi serba salah sgt2.. L dia msg ada bgtaw yg diaa mntak maaf sbb tak dpt jadi yng sempurna buat aku.. dia tak sedar ke yg sebenarnya dia dah hampir nak jadi sempurna buat aku?? L kenapa dgn sekelip mata dia berubah.. kini.. aku tk rasa hubungan aku dgn dia akan pergi jauhh :’( disebabkan tulahh aku takut utk sayang sgt pada diri dia mcm mnaa aku pernah sayang sgt dekat ex aku dlu.. sbb apa akku takut utk sygkan dia sgt2? Sbb aku takut mcm nie lar.. takut aku ditinggalkan.. cara dia kemungkinan besar macam nk tinggalkn aku.. nak putus dgn aku.. L tapi apa aku boleh buat.. :’( kalaw itu yg boleh buat dia bahagiaa.. aku rela dilepaskan.. aku xnak org yg brkwn ngn aku tak bahagiaa.. skg aku rasa kejam sgt2 ngn dia.. dah rasa aku nie daah kejam buat diri ezwan shahreen..sedanngkan diaa jaga aku sgt baik.. lebih baik dari hafiz..dgn ezwan aku tak pernah rasa dikongkong.. tak  pernah rasa dimarahi terlampau.. tak pernah rasa terlalu serius dan straight memanjang.. tak pernah di komplaain atapun dicerewetkan pun.. akku ssenang dgn caara dia.. simple.. takde lar mnyakitkan hati sgt sbgaimana hafiz.. tapi Ya Raabb.. L aku berdosa pada ezwn shahreen.. L sbb aku dah gagal..aku dh gagal jaga di baik2..aku gagal jadi terbaik buat dia L aku tak boleh tgk dia sedih ya rabb. L bantulah aku yaa rabb.. buangkanlar peerasaan ragu2 nie.. akku tahu dia xkan jadi mcm hafiz.. L  tapi kenapa sukar utk aku percayakan dia 100% ?? ya rabb… ezwan tak bersalah.semuaanya disbabkan hafiz.. dia yg mnyebabkan aku jadi takut utk terlampau syg dan percayakan lelaki.. L aku benci hafiz Ya Allah !! aku bencii diaa .. L :’( cukup-cukup lar dia dah kecewakaan aku.cukup lar diaa da sakitkan hati aku Ya Allah.. L tlg jgn bg diaa hadir dlm hidup aku balik.. dia dah Mati dlm hdup aku…kalaw kau ttentukan ezwan baiik dan jdohh aku..semaikan sayang aku buat diri EZWAN.. memang kini aku sayangkan dia.. sayang sgt dkt dia.. L aku tak mampu hlang diaa.. tapi dia dah ssedih sebab aku..aku bersalah sgt2 ngn dia ya rabb.. aku hrp dia dpt maafkan aku.. aku akan tetap doakan kebhgiaan buat diri dan masa depan dia.. andai dia bukan bersama aku sekalipun.. L terim kasih Ezwan. Sebab awak dah cuba buat sy bhgia bila bersama awak. Awak dah bagi kasih syg awak dekat sy.. semoga Allah yg balas budi awak…. Maafkan sy ezwan buat aawk sedih sbb sy.. ssy tak layak dan tak berguna buat awak sebenarnya....cari lar yang llebih baik dari sy buat diri awak dan hidup aak.. sy yakin awak akan dpt apa yang awak  inginkan dan idamkan..  L semoga berjayaa dan bahagiaa ezwan...
                           
                                   
                                                            
                                    



                                                                                                               Norasmah Omar..

0 ulasan: