CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 28, 2013


            12.05.2013.                   Ahad.                   2.36 minit pagi.

Aku perampas ke? Kenapa bila  aku duduk ngan dia ada saja aku rasa bersalah sangat-sangat… kenapa dia yang call? Lepas perempuan lain.perempan lain pulak yang call. Aku boleh terima lagi kalaw  teacher azizah call dia tadi pkul 12 mlm. Nie pukul 2 pagi takkan ex diaa pun nak call dia lagii? Kemungkinan betul jangkaan aku selama nie..yang naja masih sayaangkan ezwan.. tapi aku?? Macamm manaa ngn aku?? Patut ke aku  undurkkan diri aku disebabkan dia? Aku rasa mcm paatut jea.. sebab mungkin dengn cara nie aku dah kembalikan kebahagiaan seseorang yangg pernah aku rampas dann amek dahulu?? Aku rasa serba salah sangat-sangat dekat gurl tu. Sebab aku amek hak diia..mugkin nie balasan yang patut aku terima kot. Sekarang aku rasa  serba salah sangat-sangat.. aku tak taw apa yang perlu aku buat lagi untuk memuaskan hati semua pihak… Bantulahh aku Ya allah. Aku tak pernah kisah pasal hati aku, janji orang yang aku sayang bahagia macam mana aku  pernah brkorban untuk hafiz dulu.. :’( memang aku sayangkan ezwan.. sayang sangat. Tapi dia macam mana? Dia rasa benda yang sama macaam mana aku rrasa ke?? L Aku buntu ya ALLAH L
                                                                                                       BY,
                                                                       Norasmah Omar. 

0 ulasan: