CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 28, 2013


23.05.2013.                                    KHAMIS.                                 10.04 MINIT MALAM.

Kehidupan tak selalunya indah.. kadang—kadang ada saja kegembiraan, kadang-kadang ada saja kedukaan.. tapi, itu lar lumrah kehidupan…yang prlu kitta jalani, segala rasa, segala yang kita lakukan hanya Allah SWT sahajaa yyang maha mengetahui.. dia Berkuasa dalam setiap sesuatu perkara..YA Rabb. Betapa indahnya ciptaanmu.. aku bersyukur dengan keindahan yang kau telah ciptakan aku d atas muka bumi yang teragung nie..bertambah bersyukur dan beruntung adalah aku dilahirkan oleh ibuku. Seorang ibu yang tabah memesarkan 6 orang anak-anaknya…sanggup bersusah payaah demi keluarga.. Ya Rabb. Malam nie aku terassa rindu sangat-sangat dekat mak abah :( dari kecil sampai lah besar aku tak pernah berjauhan dengan mak abah. Tak pernah aku berjauhan dengan famly.. tapi.. itulahh hakikatnya.. bila aku makin dewasa..aku kena terima kenyataan bahawa satu saat dan satu hari naty..aku kena juugak belajaar berpiisah dan berjjauhan dengan family aku.. sekarang dah genap umur akku 19 tahun.. da besar kan aku?? J makin aku dewasa..makin bannyak perjalanan hidup yang perlu aku tempuhi.. yg perlu aku jalani. Malah yang banyak harus akku pelajari.. umuur 19 aku start sambung belajjar.. bila aku dah belajar.. aku dah pun berjauhan dengan family tersayang..tapi taka pa.. apa aku buat nie adalah ssemuannya utk masa depan aku.. adalaah utk masa depan famlly aku. Akaann aku buktikan atu hari nanty yang aku akan Berjaya. Lagi pula ada sebab kenapa aku smbung belajar.. tu semua hanya ALLAH yg tahu..Biarlar rahsiaa.. ^,^

                                                                                                                                  By,
                                                                                              Norasmah Omar

0 ulasan: