CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 28, 2013


22.05.2013                             Rabu                              10.06 minit malam.
Kebahagiaan Pasti datang jua..
           Ya Allah, terima kasih sebab engkau daah bagi kegembiraan dan kebahagiaan utk aku.. Aku bersyukur sangat sebab dapat kenal dengan Ezwan Shahreen..  kebahagiaan denggan diia baru aku berasa daripada dengan hafiz satu ketika dulu. Akku yakin. Muungkin ezwan adalah calon kedua yang terbaiik utk aku.aku yakin. Aku tahu. Wlw apa tanggapan org  terhadap ezwan shhreen duluu. Itu hanyalaah perangaii dan sikap lamaa dia. Tak  semua org tak mempunyai masa silam.. dan aku yakin dia boleh berubah..
      Hafizz…
Memmang benar satu nama itu dulu aada dalam hati aku. Dan satu namaa tu jugaklar dengan jasadnya aku berjanji bahawa aku  Akan tetap brsamaa dia.. tapi maafkan aku hafiz.. kini sayang aku, cinta aku bukan utk kau lagi.. aku dah tak mampu utk menyayangi, menunggu malah nak mencintai dirimu.. sebaab bagiku kau sudah pudar. Pudar  dari hidup dan pudar dari hati aku.. memang dulu hnya kau dihati.. tapi apa yang aku tahu kini iia tiada lagi.. tiada lagi dlm diri ni.. wlw marah dan benci macam mana sekalipun aku terhadap dirimu.. aku tetap mendoakan yang terbaik utk dirimuu.. jaga diiri baik-baik. Semogaa aka nada seorang perempuan yang mampu menjaga kau lebih dari aku menjaga kau.. dan semoga kau dapaat perempuan yang mempunyai kesabaran yang tinggi utk bertahan dengan kau.. thanks sbb ajar aku erti kehidupan.. –No more FIZAS- :’)

      Ezwan Shahreen..
Satu nama nie lar yang kini berada di hati aku.. bagi mengantikan seseorang yyang sudah pun menghancurkan  hati dan perasaan aku.. dulu macam-macam cerita pasal ezwan aku dgr, kaki perempuan,kaki club, kaki minum, x solat, benda buruk2 la.. tapi kini aku dpt rasa… wlw tak banyak sikit pun dia dah beubah.. aku Nampak sayang dia tu dekat aku.. tapi aku takut utk percaya sepenuhnya.. semuanya sebab ketakutan yang membelenggu diri aku.. trauma yang menghatui diri aku..semuanya bersebab.. bukannya aku saja-sajaa tak percyakan dia.. lagi pula, dengan perangai mesra diaa dengan perempuan lain.. laagi bertmbah ragu aku dekat dia.. taapi aku harap keikhlasan dalam diri dia uutk aku adalah melebbihi segala2nya.aaku haraap ezwan shahreen adalah lebih baik dari hafiz utk jagai aku dan perasaan aku… Aminn…
                                           
                                                   -iloveyouuMR.EzwanShahreen-

                                                                                                              By : Norasmah Omar..

0 ulasan: